Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

torsdag 16 maj 2013

Hei hej

Amaryllis i blomst
Ja som vanlig, så er endel av mine Amarylliser feilinformert om årstider, eller noe sånnt, for denne har nå bestemt seg for å blomstre nå!!!
Hihi ja sånn kan det jo väre... men ute er det helt i tiden med alle blomster som skal blomstre her nå...
snödroppene
er avblomstret, de forskjellige tidlige vårblomstene blandt annet  Hestehov(Tussilago)
og Skilla  er snart overblomstret . Gullvivan samt Forgetmigejene,  er på gang og  
er i full flor i hagen her. Forgetmegej blomstrer både i hagen og i naturen... de fine og velduftende hvite Liljekonvaljene se jeg bare sigarrsnurrene av enn så lenge... men de kommer snart bare det blir litt varmt... noen dager her. Likså de fine solgule ballene som blir

3 kommentarer:

Mira sa...

Så nydelig blomst!

Det er ikkje noe galt med din plante,

Det er heller noe lureri når dei blomstrer til jul!

Ha ein fin dag! Klem,

Stridstorpet sa...

Vilken vacker Amaryllis, härlig färg. Visst är det roligt nu när naturen vaknar och blommorna börjar komma fram. Kram / Anne-Lie

Mayen sa...

Så mange fine blomster ;o)
Her starter blomstringen i disse dager, og da blir jeg også plaget av pollen ;o(. Fine er de, men huff så ekle møt allerginese og øyne.. Nyter synet mens jeg kan ;o)
Klem