Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

onsdag 15 januari 2014

Halve januar har passert och vintern har åter kommet hit

Tulipan

Det kommer alltid så overraskende på en når väret har endret seg, men det er jo ikke så att vi ikke visste att väret skulle bytte om å bli kallt igjen. Egentlig... men det jeg mener, er att jeg er like uforberedt på den kjölighet som legger seg på golvene i dette hus när det blir kallt ute.
Ja det har värt hele -18,8 grader og sikkert blir det kallere og.
Men verst er det når det blåser i tillegg till minusgradene.... Ja det blir så kallt att man blir helt nummen uten töffler på föttene INNE!!
Hihi, jaja det blir vel vår nån gång antar jeg...

9 kommentarer:

Min pensjonisttilværelse sa...

Vinteren er jo ikke over enda, gruver litt til å reise til kalde Norge snart, her er det 30 varme på dagen, litt kaldere om natta, ha en fin dag.

Syssis små funderingar sa...

Vilken fin tulpan :) Bara kyla här och ca 1 cm snö, gräset tittar upp genom snön :(

Stridstorpet sa...

Här har vi strålande solsken med snö och 11 grader kallt. Men jag längtar till våren och värmen.

Mayen sa...

Vinter her også ;o) Og ekstra kaldt i huset når det ikke er flere meter snø som beskytter ytterveggene fra vinden.. Men det blir vår..Til slutt!

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Ja dere får nok ett sjokk over temperaturforskjellen!

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Ja, den er en av favorittene mine. Men de er ikke så lette å få tak i, dessverre!
Det syns ikke mange gressståene her... Da skal det være veldig lange strå!

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Ja det er våren man vill ha! Fortere enn svinnt

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Ja jeg går på din tanke der- att våren kommer till slutt!

maria at inredningsvis sa...

ÅHHH vilkem vacker blomma :) det gav mig vårkänslor...var vid havet idag första gången så våren känns på G.

Ny post ute...skor som inredning :)

Ha en fin ny vecka

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)