Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

måndag 3 juni 2013

Fra gråeste vårgrått till ?

den förste klesvasken uthengt
 Hei mine venner nå er det nesten sommer her og jeg fant endelig kamran min som jeg tok masse fine bilder med så bare for å vise hvor trist grått en vårdag kan se ut innen "sommern" kommer...
Dillpioner i sin linda
 Måtte jo selvsagt dokumentere disse dillpionene som er hagens förste blomster blandt de tidligeste flerårige plantene mine åblomstre på försommern.
 
Backsippa
 Etterlengtede backsipper. Jeg glemte jo selvsagt kamran når mine hvite blomstet ved hytta i år så dere får nöje dere med disse.
Lilla hvitveis
 Disse "Hvitveisene" er jo  ikke riktig hva deres navn lover, kan man si...
For de lyste så klart i lilla som noen lilla blomst du har sett!
Hvitveis hav
Disse derimot har forstått att de har ett namn å leve opp till... så de blomster i ett hav av Hvitveis! Jeg har ikke sett maken till blomsterprakt denne våren!
Hvordan har deres blomstrende vårblomstrer hvist seg å väre denne våren?
God natt folkens nå må jeg legge meg innen jeg somner sittende over datan

1 kommentar:

Min pensjonisttilværelse sa...

Ja er det ikke vidunderlig når våren våkner og går over til sommer. Nydelige bilder. Her har vi hatt 14 dager med sommer, men nå er det vist slutt for en stund. Kommer sikkert tilbake. Ha en fin dag.