Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

fredag 4 april 2014

Jeg forbereder oss på påsken

En god salat med frukt

Oj som solen skinner ute åsså denne dagen! Ja men det blåser kallt.
En paj er alltid godt
 Å det smaker så godt med en salat til den hjemmelagede pajen.
Begynnt med påskeris 
Åh det er så morro å finne fram påsken. I år har jeg satset på den i litt pastelltoner. I alle fall i kjøkkenet! 
Fant tulipaner i samme farge som fjærene 
Hadde flaks å fant disse fine tulipanene som hadde akkurat samme farge som fjærene i påskeriset. 
Kvistene har litt lilla farge for å knytte an till de små lilla detaljene jeg har i kjøkkenet. O god påske skiltet jeg fant hadde nesten den samme lysegule fargen som fjærene i påskeriset. 

3 kommentarer:

Syssis små funderingar sa...

Paj och sallad är alltid smaskens. Vad fint du fixar inför påsken. Ljuvlig färg på tulpanerna.

Min pensjonisttilværelse sa...

Fine bilder av forberedelsen til påske. Ønsker deg og dine god påske. Klem

Mayen sa...

God ide å lage pai! Takk for mat tips, da skrives det på påskemenyen ;o) Ha en flott påske, klem