Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

måndag 17 september 2012

Solroser


Solroser
Ja visst har vi solroser i år, åsså, men de var ikke plantet av meg denne gangen.
Nei det var etter vinterns fuggelmatninger så kom de opp av rabatten nedenfor... ja det er nemlig så att jeg har ikke värt hjemme hele tiden og luket bort alle ugress denne sommern så derfor kom de å bli små planter innen jeg oppdaget att det fanns liv i rabatten som var vert å spare!
Hihi så nå står det små soler der i hagen å lyser så fint, men de er ikke såå store!

Ha en bra mandag da dere!
Nå skal jeg lete etter små soler i soppvei jeg... Herr kantarell og jeg har stemnemöte idag,
håper jeg...

3 kommentarer:

Milla sa...

Vilken solig överraskning :) Det är roligt att bli bemött av nykomlingar i rabatten särskilt sådana som inte hör till ogräsen, menar jag. Lycka till på svampjakten, kram Milla.

desperat hemmafru sa...

Vad fina de är! Tur att det ibland dyker upp saker som man inte riktigt är beredd på. Trevliga saker alltså. :-)

bestemorshus sa...

Så fine de er...det har vært for kaldt til mine i år så de blomstrer ikke....men du har lykkes ser jeg....