Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

tisdag 25 december 2012

Julaften - GOD JUL

Hej alla vänner/venner! 
Jeg har hatt stoore problemer med att ladde inn bilder till bloggen, så jeg har nesten gitt opp dette med bloggingen.
Vi har byttet till ett nytt operativsystem...
og
 det er ikke like smidig som mitt gamle gode kjente... ja dere kanskje kan begynne å forstå litt av alle problem......  hehe.
Men en liten Julehilsen skal dere få, i alle fall tross att jeg ikke kan vise fram juletreet og gavene med mer som jeg hadde tenkt å lagt inn idag - igjen.
 
God Jul

4 kommentarer:

Laila sa...

Då passar jag på att önska dig en fin fortsatt julledighet! Bli inte för stressad nu när datorn bråkar... ;-)

Nette Cecilia sa...

God fortsättning på julen ,Nette

Milla sa...

God fortsättning ♥ Kram

Prinsesse Vilikke sa...

God jul!!