Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

söndag 30 december 2012

Gott Vått År snart slutt!

Ja som alle har fått kjenne av her hos oss, så er dette året i raden ikke det törreste på manneminnet tror jeg kan påstå det, det REGNET under spaserturen idag!
Ve og akk nu får snöen "fötter"
Her er snöen på expressfart bort og veien er glatt som en polert iskupol!
Ja jeg syns synd om alle som må ut på veiene idag som jobber i og omkring her i "Hemtjänsten"
 Kjör forsiktig sier nå jeg, for till og med méd pigg(dubb)dekk må man nok hålle tunga rett i munnen her omkring på alle småveier i alle fall.
Hållt på å tryne med söppelposen i dag på veien ut till söppeldunken... og siden når vi skulle ut på en liten runde runt her så ble det mer ett spörsmål om å holde seg på föttene mer enn å gå fort. Jeg var arg som ett bi og hadde ikke noe positivt uttav det å gå denne dagen!
 
Idag ble det söndagsmiddag med ishavs-torsk!
 Takk väre tanten min (Tusen Takk A)og mannen hennes som kom med fine fisker till oss fra de Nord-Norske farvattnene. Takk takk alle, som bidrog med fiskelykken, med mere!
Hva hadde dere till middag idag?

Pyntet till det i tallerkenhyllen

3 kommentarer:

Lea`s lopper sa...


Go jul i stua.Håpe dåkker har hadd d fint?Sendte melding t dæ om at vi overførte penga t din konto .
Til Joel i julegave.Men hørte ikkje nåkka fra dæ.Fikk du meldinga?
Vi har d bære bra.Hektisk ,med mye juleselskaplighet og matlaging.
Men nu slappa vi a,med restemat og tv-titting.
Mykje regn her åsså.I dag turde vi oss ut og fikk gått oss en lang tur og d gjorde godt.
Ellers alt vel.Går fint etter operasjonen.
Ha d fint resten a d gamle og inn i d nye.Hæls gjængen!Klæm!

Laila sa...

Önskar dig ett underbart bra 2013. Vi ses under det nya året. ♥

desperat hemmafru sa...

Gott Nytt År önskar vi er alla! Vi ses nästa år.