Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

lördag 5 januari 2013

GODT NYTT ÅR 2013

Her er det dags å tutte på siste julelyset
Ja nu fär det!
Det fine hjerteforma lyset fra farmor og farfar.
Ikke kan jeg spare det till evig tid da rekker vel musene å få fatt i det så det er like bra att jeg får nyte av det i stedet! Om jeg koser meg ja det er klart! Med mannens pyssel i kjökkenet så har jeg det allt for bra dessverre og det fortalte vekta nå etter jula!
haha ja det er jo så lett å sette P når det smaker så gott! eller hvordan har dere det med mat og drikke? Har du noe tipps på hvordan man kan hålle igjen, så er det nå på tide å komme med det/de tippsan PRONTO- NU PÅ EN GANG!
 

7 kommentarer:

Elsy sa...

Önskar dig en god fortsättning på det nya året. Vilka härliga bilder du lagt upp. Ha det så gott Kramar Elsy

Stridstorpet sa...

God fortsättning på det nya året!Vad är det för smaskigt på bilden?Jag läste din kommentar på min blogg om att du trodde jag var kock, jag blev väldigt smickrad må du tro, men någon kock är jag inte ;) men ett brinnande matintresse har jag. Trevlig lördagskväll, kram Anne-Lie

Mayen sa...

God mat, gode dager, store gleder ;o) I det nye året skal jeg drikke mer vann, fylle opp godt før måltider for å spise mindre ;o) Ha en fin uke, klem

desperat hemmafru sa...

Gott Nytt År på er alla! Ja du, nu är vi fler som måste ta tag i vikten med tanke på att svågern har blivit så fin och smal. Tyvärr känner jag mig inte så inspirerad. Men det har man väl kanske aldrig gjort. Kul att vara smal men samtidigt mumsigt med god mat!

Syssis små funderingar sa...

Ser läckert ut och vilken underbar färg på rosorna.

Min pensjonisttilværelse sa...

Godt nyttår til deg, dette så både lekkert og godt ut. Ingen gode råd får å holde igjen, i julen skal man kose seg. Ha en fin dag

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!

Tusen takk for fine ord inne hos meg;)

Ønsker deg en fin ny uke:)

Klem Linda:)