Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

tisdag 22 januari 2013

Jobber med saker...

Gjett om jeg lengter etter våren!
Jeg har kommet inn i nån slags depresjon tror jeg... allt er svart og trist og arbeidsomt!
Noen som har noen gode råd å by på? "Now it's the time!"
 
Her skal jeg by på noen bilder på katten min Nisse, han har inntatt favorittstedet sitt(fotenden på mors sengdel) og her avbildet på det nyeste loppefunnet mitt ett gammeldags tykt ullteppe med speilvendt bilde av blomster i grönn dus tone og lys benvit.
Teppet passer veldig fint inn i soverommet vårt. Som jeg ikke har renovert klart ennå, men håper da på att vi skal orke å ta tak i det framöver... snart!
Helgen har vi brukt till å jobbe(jeg) og sortere klär i  vårt "walk-in-closet" Kan si att det var en hel del som hade samlet seg der inne og ikke hade mye där å gjöre og som tog opp en masse plass som vi nå kan bruke på de klärne vi har spart!
 
 
Nisse er ute på en stubbe å vandrer kvasse klör er bra å ha!
Kikke på meg jeger söt på "mors" nye ullteppe.
 
 
 

5 kommentarer:

Milla sa...

Så gott han har det där på sängen :) Jag längtar också efter våren och brukar glädja mig med en bukett tulpaner eller något annat med lite färg för att pigga upp efter vintern :) Hoppas att din dag blir en bra en. Kram

Mayen sa...

Det går over! Jeg lover! denne uka begynner gnisten å komme tilbake her, men det er slik hver januar ;o).. Ser pus har et godt liv, og da er vel alt godt?? Klem og gode tanker

Syssis små funderingar sa...

Vad söt kisse :)

Laila sa...

Det är så tungt när livet känns så där. Jag vet! Jag har själv varit där. *skickar en stor kram*

Det jag råder dig till är att försöka komma ut en liten promenad varje dag, hur tungt det än är.
Har du någon vän du kan få hjälp av? Någon som kan gå med dig? Någon du kan ha roligt med?

Kämpa på gumman. Önskar jag fanns närmare för dig ♥

Stridstorpet sa...

Ja det är lätt att deppa ihop när det känns så oändligt långt till våren och värmen. Vi har så mycket snö och kylan (-12-17 grader varje dag)som ALDRIG vill ge med sig.Nu vill jag ha VÅR!