Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

torsdag 24 januari 2013

Hva lengter du etter mest akkurat nå?



Haha
Ja dette bildet er ikke fotografert idag..
Men inngår i noe av det jeg lengter mest av allt etter just idag.
Bringebär/Hallon

Ja, selvsagt finns det fler ting å lengte etter - men just idag, for meg, er det FERSKE bringebär fra buskene som jeg lengter etter mest for idag har jeg fått gode sjokoladepraliner av gubben min... hihi.
 
Prinsessevilikkeshus har Give Away Kikke inn hos henne HER
[ramsign%255B8%255D.jpg]

6 kommentarer:

Laila sa...

*slickar mig om munnen*
Solvarma hallon... :-p

Syssis små funderingar sa...

Ser så läckert ut. Längtar efter sol och vår :)

Milla sa...

Mmm, jag längtar efter jordgubbar =D Ha en riktigt go helg! Kram

Min pensjonisttilværelse sa...

Ååå ser lekkert ut, flere som lengter etter varme og friske bær.
Ha en fin fin helg. Hilsen fra et iskaldt Trondheim.

Bestemors hus sa...

Snøklokker og vååååår....ha en fin uke...

Stridstorpet sa...

Hallon mmmmm det godaste bäret enligt mig.