Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

måndag 28 januari 2013

Kalvdans ölpölse og litt annet

Kalvdans med blåbär
 Denne gammeldagse retten er en nytelse å sette i seg av - Kalvdans med blåbär!
Har dere spist kalvdans på siste tiden?
Tallerkenhyllen i kjökkenet
 Her har jeg fått med ett bilde fra ene veggen i kjökkenet mitt og denne kvellen festet vi blant annet på disse gode olivene og en "vill" ölpölse.
 De er veldig gode om noen undret!
Helgkos med oliver og ölkorv

4 kommentarer:

Milla sa...

Åh, vad fin tallrikshylla ni har =D Kram

Min pensjonisttilværelse sa...

Lekker tallerkenhylle. Kalvedans har jeg bare hørt om, aldri smakt. Kanskje jeg bør finne en opskrift på den.

Rantamor sa...

Men jösses kalvdans har jag då inte ätit på så himla länge...
ja jag minns inte ens när jag åt det, och det blir så att jag börjar å längta...
men jag har inte en enda ko inom räckhåll som har kalvat, vet inte alls vart man skulle vända sig för att få lite råmjölk ???

För inte går väl det att köpa på någon affär heller,
allt ska ju vara så pastoriserat och konstlat nuförtiden...
Näe nu får jag allt börja jaga en ko som har kalvat...

Tjingelingen från Rantamor...och tack för din kram...och naturligtvis får du en tillbaka.

Mayen sa...

Kalvdans?? Hva i all verden er det? Kan du forklare en nordmann slikt?? Blåbær skjønte jeg,DET er godt:o)