Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

söndag 27 januari 2013

Fuggler og Rådyr

Soloppgang- den förste på lenge

Inngangen er full med spor etter små og större dyr
Her finns den ene matningsstasjonen for fugglene og tydelig for andre åsså!
 For når jeg kontrollerte sporene som bar ivei opp till trappen... katter, rådyr og harer og de forventete sporene ette massevis med fuggler.
Hihi aj de var ikke riktig dette jeg hade ventet meg når jeg begynnte mate fugglene... men, men, det var bare å legge posene i baljer med store tyngder på for att ikke rådyrene skulle stå med hele hodet nede i posene og bli "tatt på fersk gjerning" på morgenen!


2 kommentarer:

Mayen sa...

Gi dyra mat!! Hi, hi.. Så koselig å gå en tur på trappen og se at her har det vært liv og røre ;o) Ha ei fin uke, klem

Min pensjonisttilværelse sa...

Morsom med besøk av flere dyr enn fugler. Alle er de sulten om vinteren og vil gjerne forsyne seg av delikatessen du legger ut til småfuglene. Ha en fin vinterdag.