Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

onsdag 6 mars 2013

Vårkjennsel og sommerlengsel

Statusbilder fra hytta
 
Ja sol har vi sett litt av for en gangs skyll! Og ute ved hytta droppa det fint fra alle tak. Som dere ser henger det ned fra taket på bildene. Ja jeg listet meg forbi for ikke å få det i hodet... når jeg skulle ta bildene.
 
 For noen dager siden opplevde jeg for förste gangen, siden vi flytta til huset, ett takras! Ja mye snö har vi hatt noen av de seinere vintrene, men noe takras har jeg ikke värt med om före nu.
 
Noen bilder på mine seinere tulipaner og andre vårblomster...
 
 
Papegöye Tulipaner, perleblomster og hyasinter

7 kommentarer:

Laila sa...

Det är lite vårfeeling här i Södertälje också.
Solen skiner, snön smälter, fåglarna kvittrar så glatt och nu väntar jag på första tussilagon bara. ;-)

Melody and M.E sa...

Vilka underbara vårbilder! Äntligen kommer våren!
Kram
Melodys matte

Stina sa...

Så fina blommor. Ja, nu är väl våren på gång i alla fall.:-) Kram

Milla sa...

Här kom maken med tulpaner idag =D Härligt med sol och grönska. Kram

Mayen sa...

Det er vårstemning på bildene dine for tiden, og det gjør meg glad ;o)
Kos deg med solfylte dager, klem

Stridstorpet sa...

Vilka härliga vårbilder. Fast våren har kommit av sig tror jag,vi har haft så kallt(-13 grader) här dom senaste dagarna.

Min pensjonisttilværelse sa...

Flotte bilder fra hytta. Det er det som er så godt med en streng vinter, setter så stor pris på våren når den kommer. Enda har vi en måned i gjen her i Thailand. Da håper vi på skikkelig vår i Trøndelag når vi kommer heim