Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

onsdag 13 juni 2012

Hekkarbeid

Hekken skal fixes till litt...
 Ja hekken behövdes rengjöres for alle andre vekster enn selve hekkeplantene...  Dette har värt ett noe ettersatt arbeidsområde, både för vi flyttet hit og . I år har det ikke blitt orden med noen ting i hagen... Kallt og surt og regn hver dag (nesten) Ja jeg jobber jo innimellom, og da er det jo fint vär - selvsagt!

Ja jeg griper jo hver sjanse jeg har till å nyte litt da... så i hagen var det riktig mys med de siste syrenene og snöballsbuskens(Olvonets) siste fine blomster og ett glass hallonrött Jordgubbsvin i hagen.


Rohodendronen har begynnt å blomstre
Skog og mark er riktig grönne og frodige.
Kuene er ute i engene og beter. I de små bildene kan dere se den lille utflykten ut i engen som gutten mine gikk ivei for de ville hilse på kuene her om dagen. -Ja, det endte med våte og skittne buksebein... og de var oppriktig lei seg da de oppdagt att kuene ikke var kuer uten okser... Mohhhaaa´. Haha

1 kommentar:

Marina sa...

underbart härliga sommarbilder!