Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

lördag 16 juni 2012

Vätternrundan pågår för fullt...

Ja som sikkert flere av dere kjenner till så pågår  Vätternrundan denne helgen (ikke så langt ifra där jeg bor...) og Nå skal jeg passe på å klage litt, for tydligen denne helgen som Vätternrundan pågår da är det ett obligatorisk dålig vär her omkring... Ja, dette har jeg selvfölgelig ingen vitenskaplige grundlige studier som kan bevise att dette er tillfellet, men de seinere årene er det så att denne helgen som rundan pågår da er det kantet med dårlig vär i form av ihållende regn, eller storm, eller regn/sol/regn og litt blåst. JA jeg tror dere fatter omtrent hva jeg mener... hehe...
Infor denne Vätternrundan så håller var og varannen "kotte" på med sykling eller träning på sykkel etter veiene. Og forrige helgen hållt jeg på å få hjerte-infarkt... ja på grunn av att ett gjeng syklister rally-kjörte forbi meg i "hundre knuter!" JEG GIKK I EGNE TANKER OG HADDE IKKE EN TANKE PÅ ATT DET KUNNE KOMME SYKLISTER FORBI - NESTEN LYDLÖST....!!
Ja ja, som dere forstått så overlevde jeg dette i alle fall, og kunne fortelle om det på mitt jobb i uken. Da fortalte en av mine arbeidskamerater att hennes pappa hadde fått fortkjörninsgsböter på sykkel i 90 sonen da han ble tatt i over 100kilometer i timen!!! Forsök med det dere!
Ha en fin helg (i regnet) dere!

2 kommentarer:

Puumuli sa...

Jösses; cyklar du också rundan?

Ha en fin helg!

Kram
Sari från Puumuli

Livet på Vestergård sa...

Har aldrig hört att någon fått fortkörningsböter med cykel, men om man kommer upp i såna farter förstår jag det.
Tur att du klarade dig med blotta förskräckelsen.
Kram Kicki