Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

måndag 23 april 2012

Bäver(Bävrer), krokus og andre blomster i sjönn forening

Gloxinia og mini SanktPaulia
Inne koser jeg meg med de blomstrene Gloksiniane og SanktPaulian som er nye i samlingen av de blomster som kanskje kommer å overleve sommern... 
Ja de har en hard virkelighet i möte bare med att de har kommet hjem till meg. (Har dessverre så veldig varierende temperaturer her hjemme.
DET er det ikke alle blomster som takler.) 
Hvite Krokus i hagen min.

Krokusen blomstrer som en galen i hagen min nå. Det er bare så synd att det er overskyet idag - igjen, så det er ikke å tenke på å sitte ute i hagen just idag. Heller ikke går det å ta bilder på disse når de er helt åpne og det er jo trist, for de er fine just når de er åpnet opp seg.


Kyrksjöns Bäverhydda.
Denna Bäver er aktiv! Hytten har blitt större og vattennivåen i sjöen har öket merkbart! Så stien som föller runt sjöen ligger bitvis í nivå med vattenyten eller er dekket av vann. Ja ja, det er jo bare å gå litt på högre nivåer... så behöver man ikke bli våt eller bruke stövler på runden.

Inga kommentarer: