Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

söndag 28 april 2013

Hagearbeid

Krokus
 Oj oj oj så mye fine blomster man kan nyte av ute i hagen allerede nå har krokusene slått ut og insektene har våknet till liv så småningom de åsså.
Disse fine ranunklene har jeg plassert ute på min nye omgjorte altan på ene siden av huset.

Ranunkel
 for ikke å Glemme disse fine blåveisene som allerede har fått litt selskap av hvitveisen. Jeg hadde dessverre ikke med meg kamran idag så jeg fikk ikke foreviget blandningen med de hvite og de blå...
Blåveis
Ja dagen har jeg egnet en hel del tid i hagen(trädgården) og luket ugress og plantert blomster, med mer. Hva har dere gjort idag?

4 kommentarer:

Tussi sa...

Ååååå - mitt blomsterbed ligger under en meter snø fortsatt! Har sådd litt inne, men har også noen frø som skal sås i mai. Lurer virkelig på om det blir mulig..
I dag har jeg passet minste barnebarnet, og vi har trillet en lang tur.
Ha en fin søndagskveld :)

Min pensjonisttilværelse sa...

Våren er ikke kommet så langt her på byåsen, og ikke har jeg hage heller, men en liten flekk bak terrassehuset har jeg, snøen har nettopp forsvunnet der. -2 i natt. Men det blir vel vår her også etter hvert. Kos deg med vårblomsten. Klem

Ruths datter sa...

Så langt alt har kommet hos deg da. takk for fin kommentar inne hos meg.
Klem

Milla sa...

Låter som du har haft en go helg med mycket mys och arbete utomhus :) Hoppas du får en fin start på veckan. Kram