Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

tisdag 9 april 2013

Kjökken sofa og Snödropper

Snödroppene for en uke siden
 Hei hei, jada jeg lever og javisst noen bilder har jeg knipset siden sist, så her kommer en liten statusrapport fra meg.
Brodert pute, ett loppefunn
I påsken og innen har jeg fikset med dette kjökken prosjektet. Bland annet sydde jeg noen puter og på loppis fann jeg denne fine broderte puten som fikk fölle med hjem. Ja ting tar tid som kjent når man ska gjöre noe men i dette nu anser jeg att dette prosjektet er over. (For denne gangen.)

Kjökken bör ha en liten sofa
Snödroppene i hagen vår har både vokst seg  större og begynner slå ut i solskinnet på dagene.
Snödroppene idag
 Her har jeg fått med meg noen inn og plasserte de i ett eggeglass.
Noen fikk fölle med inn...

5 kommentarer:

Min pensjonisttilværelse sa...

Så koselig en kjøkkenkrok, fin sysling i påsken synes jeg. Å så herlig at våren titter frem med de fine sneklokkene. Håper våren er på tur til Trondheim også, vi returnerer herfra på søndag. Ha en fin dag

Bestemors hus sa...

Snøklokkene har nettopp dukket opp her hos meg også....flotte bilder du tar....kos deg med våren du også....

Stridstorpet sa...

Oj, vad dina snödroppar har kommit långt. Men du kanske bor mer söderut än jag gör. Härligt att våren är på gång (fast på lördag ska vi få snö enligt prognosen). Kram / Anne-Lie

Milla sa...

Åh, vilken fin köksoffa. Jodå, nu kan man ana våren även här vilket är underbart. Ha en fin kväll, kram Milla

Lottemora sa...

Snøklokker <3

Her er det en liten meter med snø enda, men håååper den forsvinner snart

Ha en fin ny uke.

Klem Lottemora