Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

fredag 5 april 2013

Påskepyntet i kjökkenet

Påskeegg som jeg fikk av tanten min
 Jeg lovet jo noen bilder av påskepiffen min i år Men jeg har glemt å ta bilde på påskeriset ute... jaja det dör dere jo ikke av... Men visst er de helt utruli fine disse eggene som jeg har fått av tanten min?! De har hun gjort selv jeg bare elsker de! Tusen takk tante ennå en gang nå har de fått hovedplassen på kjökkenbenken i en söt skål. Den mörke fjären har den andre tanten min funnet i skogen utenfor hos henne i Nord Norge! Takk till henne åsså!
Sjokoladeegg som jeg fikk av mannen min
 Se her hva den snille mannen min kom med overraskelse på morgenen kjempefint innslått i papir og grönne snörer Veldig gode praliner inni dette egget! Mmmm, har fler dager av dette...
Her er innhållet i egget, mer sjokolade minus de jeg har smakt på...
 Her har dere påskepynten min... blomster, gotte egg og en tupp
Påskepyntet i kjökkenet.

6 kommentarer:

Livet i Nord sa...

Så flott påskepynt! Så heldig du er som får sånne flotte egg i gave:))

Mayen sa...

Flotte påske egg tanten din har laget ;o)
Ha ei fin helg, klem

Stolpås Gård sa...

Så goda och så vackert gjorda prydnads ägg ni njutit av i påsk.
En fröjd för öga och gom...
Kramar Sussi på Stolpås

desperat hemmafru sa...

Jättefina ägg! Kul att du fick påskägg av mannen. Det var mer än jag fick :-( Själv gav jag påskägg till både barnen och maken. Ibland skulle det vara kul att bli uppmärksammad.

Må gott!

Laila sa...

Vilka fina ägg du har omkring dig ♥
Fast dom är väl borta vid det här laget kanske? ;-)

Stridstorpet sa...

Åh, vilka fina påskägg!