Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

torsdag 25 april 2013

Islösning

Islösnig
Her er fortsatt isen delvis ligganes fortsatt på lördag, men nu finns det ikke en eneste isbit igjen på vannet! Gott var det!
 
Vesterbottenost på toast (ovnsgratinert), med en avokadoröra blandet med syrlig epple og en god creme freshröra, men åååh sååå godt det var! Pepparrot og Badsturökt skinke oppå... Voksen mat sa barna ja det var det! Med ett gott rött vin till.
 
Ha en fin fortsettning på Torsdagen, da dere!
 
 

4 kommentarer:

Min pensjonisttilværelse sa...

Da er våren kommet til deg skjønner jeg. Den lekre tallerkenern kunne jeg godt ha tenkt meg og smakt. Ha en in helg.

Laila sa...

Det är vår!
Jag och sonen var ner till badstranden vi brukar vara till på sommaren. Isen har gått helt och hållet utom i viken där det hamnar i skuggan.

Mayen sa...

Sommeren kommer ;o)
Og med den lyse netter, grill og god mat!
Klem

Stolpås Gård sa...

Du ser ut att ha det såå gott på alla sätt och vis!
Fortsätt så =)
Kram Sussi på Stolpås