Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

fredag 2 mars 2012

Dagens overraskning!


 Hei alle venner, her kommer ett lite spörsmål i all sin enkelhet:
Etter en lang dag på jobbet, hva vill dere få når dere kommer hjem fra jobbet?


Tulipaner og ranunkler.
Denne fine buketten,  med blandede tulipaner og hvite ranunkler, stod å ventet på meg, når jeg kom hjem idag!
Ja, det er altså min "lille" kjärlighet som overrasker med denne bukett blomster!

Er litt lei meg for att kamran ikke kan ta så fine bilder så dere kan se eksakt så fine de egentlig er... :(
Men jeg er glad som en lerke over blomtstene skal dere vite.
Min kjärlighet har jo prikket inn TO-2 av mine favorittblomster! I samme bukett!

Roser

Disse rosene måtte bare få väre med på kjöpet, ettersom de nå har begynnt å vise hvor fine de er!

Å jeg kan fortelle att min katt Nisse har gjort denne fotografering TILL ett MINNE for livet, for hvor mange bilder jeg har forsökt å fotografere, mens han puttet og goset seg mot armene og henderne mine... ÄRLIG TALT så har jeg mistet tellingen etter den 8 raderingen. Hihi.

Roser


Ljust rosa tulipaner på det sista...

Her er en bild på mine gamle rosa tulipaner ... samt Nisse i full gang å spise, nå da han endelig har bestemt seg for att gosestunden er over for denne gang...
Ja som dere kanske forstår så ligger kronbladene på bordet som ett resultat av att NISSE har sprunget forbi de ett antal ganger denne fotostund!
HA EN FIN DAG OG EN FIN HELG!


3 kommentarer:

desperat hemmafru sa...

Och vad vill karlsloken ha som ersättning för blommorna? ;-) Min make borde nog snart komma hem med blommor också. Han jobbar mest hela tiden just nu och jag är bara ensam, ensam, ensam.

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Ja man kan aldrig så noga veta vad karslokar har i sina baktankar!...
Hoppas att du får en riktig vacker bukett blommor! Kram

Stina sa...

Så mysigt att få blommor.:-) Kram Stina