Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

tisdag 13 mars 2012

Huller i buller


Vit og rödrandig(polkagrisrandig) Amaryllis

Ja nå har den slått ut, min neste smått galne amaryllis.
 Ja vi tekner jo Mars måned, så i min bok er vel ikke det riktig Amaryllis högsesong... !
Men denne var ikke röd som tur var!


Minipizza kalles disse små runde historiene.
Jaha, ja till mat kan man ete mye rart, men disse tar vel priset!
De er sånne små mini Pizza.
Söte var de og ganske gode får jeg da si.
Tallerknen er fra Rörstrands samlingsserier med Nils Holgersson. 

1 kommentar:

ide-puffen sa...

Hei hei.
Ja, naturen er merkelig. Har noen Fuksiaer som ikke er helt normale.
Lurer på om jeg skal klippe dem?

Ser våren har kommet langt hos deg.
Herlige tid.

klem
Randi