Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

söndag 18 mars 2012

Hytteliv og mat

Utsiktsbenken ved hytten.

Her hade jeg tenkt å ha ett bilde till som skulle vist dere utsikten fra denne benk... men som dere nok forstår så gikk jo ikke dette så bra som JEG hadde tenkt meg! Jeg kanskje kan komme tillbake till dette bilde ved en senere tidpunkt?

Hjemmelaget hamburger med Coldslaw og Guakamole.
Denne helgen har gått i familiens og matens tegn. Ja det blir mye sånnt når man treffes som vi gjör en helg i hytta...
Alle bidrar med noe godt som de lager i ordning fra grunnen; som sönnens kjempegode guakamole (den skal ikke väre slett pureet men grov og i litt större biter.)
Eller gubbens Coldslaw. 

Vi har rört på oss litt åsså, både unge og gamle.
Barn og gubbar har bålet litt denne helg og gjort fint ute på udden där skogsmaskinene har värt å ryddet skog for noen år siden. Nå var det dags å rydde opp litt og rydde unna litt sly.
De har vert så utrulig flinke! Det ser mye finere ut der nede nå!

2 kommentarer:

Milla sa...

Bänken var ett angenämt blickfång med sin fina blå färg.
Det låter som er helg blev riktigt mysig. Härligt :)
Ha en fin söndag, kram Milla.

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Ja det stemmer bra! ;-)