Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

tisdag 27 mars 2012

Kalas

Blötkake med marengs.
Ja tårta, eller blötkake ville han ha, min nu femton år gamle sönn. Så jeg stresset i vei etter jobben igår å handlet ingredienser till kaken, lysene på kaken skippet vi i år... (flirer brett)
Kaken ble faktisk ganske så god og hör på dette! Farfar som nesten aldrig äter tårta/blötkake tog en bit till!
Det var jo morsomt/roligt!
Bildet gjör dessverre ikke kaken rettvisen riktig for i virkeligheten såg kaken ennu bedre ut! Hihi.
Ha en fin dag alle venner

3 kommentarer:

desperat hemmafru sa...

Gratta sonen från mig med! Jag vet att min son ringde sin kusin och grattade igår kväll, men jag fick aldrig vara med på den. Så här kommer mitt allra egnaste grattis!

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Tack jag ska överlämna din grattis till honom, kram.

Stridstorpet sa...

Mmmm den såg smaskens ut!