Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

fredag 24 augusti 2012

Lilla Cafeet - inspirerer


Innifra Lilla cafeet henger denne kransen
Her er det store spörsmålet: Hva skal jeg finne på med alle eplene som ramler ned fra trärne, annet enn till pynt...???
Disse karteplene blir ikke spist av noen! Ja kan hende en og annen fuggel og kveks(geting) spiser av de og sikkert fler insekter larver osv, men jeg har jo ikke gjort noe riktig studie arbeide av dette så...
Ja jeg husker ikke nå om jeg har brukt dette bildet för, og det kan jo väre det samme det!
Poengen med bildet i dette innlegget er denne lille kransen som henger inne i kafeet og som gav meg denne ideen! Jo vars, de kan jo brukes til en krans nå.
 Ja for når jeg har litt tid i morgen (etter jobben). Da kan jeg forsöke meg på en höstinspirert krans!
Hihi det kan bli kul...
Resultatet får kanskje bli med i bloggen senere... hehe. Ja jeg får vel vise fram det uansett da om så...

1 kommentar:

desperat hemmafru sa...

Det ser jag fram emot! Lycka till!