Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

torsdag 25 oktober 2012

Flink katt og katastrofe... hihi


Tarzan i full sving med å spise opp fangsten sin...

Denne "gutten" har värt flink å fanget seg en mus takk og lov så rakk jeg å se att han hadde musen i munnen så jeg lapp ikke inn katten (og musen)denne gangen...

Gammeldags opphengning er praktisk helt till fatene ramler i golvet...

Det blå fatet hadde vel gjort sitt som man sier men det vite hadde jeg mer vanskelig å akkseptere att det hadde skatets.

Nei jeg ble ikke glad da denne hadde fått en kant stött "gråter".
Denne ble åsså stött og jeg er ikke glad da det er en av mine favoritter!!!

4 kommentarer:

Lea`s lopper sa...


Hei Lena!
Takk førr alle koselige kommentara på bloggen min.
Du e flink å skrive noe hyggelig bestandig.
Verre m tanta,som sjelden e innom og slettes ikkje skriv kommentara.
D va synd m tallerkenan som datt i golvet.
Tarzan e en skikkelig musejeger,skjønner æ.Stilig kar.
Alt vel her på berget.
Du må hælse gjengen.
Klæm fra oss i Kr.Sand.

Milla sa...

Ihhh, möss!! Vår katt tar också möss och lägger dom lite här och var utanför dörren, om han inte käkar upp dom. Däremot får vi sätta fällor inne också och igår morse så small det. Brrr, usch. Jag tar inte gärna och lyfter bort dom så den fick ligga kvar i fällan tills maken kom hem på kvällen.

Så tråkigt med dina tallrikar!!
Hoppas att du får en härlig helg! Kram Milla

john sa...

Oh good cat ...but oh disaster !! hope you have a nice weekend ! Gail x

Milla sa...

Svar; God morgon Lena, jo musen i fällan är det maken som får bära ut. Själv dör jag hellre, hahaha. Nackdelen är ju att jag fick ha den kvar där under diskbänkskåpet hela dagen och se den varje gång jag skulle slänga något i papperskorgen. Iiihh!!

IKEA; Konstkorten är roliga och IKEA har fler sorter som är fina att rama in eller bara ge bort till någon som ett födelsedagskort t ex. De brukar ligga brevid små-ramarna på varuhuset.

Önskar dig en fin lördag! Kram Milla