Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

tisdag 2 oktober 2012

Snart dags for nye endringer i heimen...



Nye maleprosjekt på gang....

Heisann folkens, ja som dere vet så har det forseggått en del malearbeid i heimen her tidligere, eller rettere sagt det seneste prosjektet var i hytta... men innen det ble det lagt et golv i elste guttens soverom. Det er nå innhandlet en del farge som skal males på 3 av de fire veggene i rommet hans. Samt tape truller som skal opp på ene veggen der inne...
Ja spörsmålet er bare når skal dette ske???
Eldste gutten har nok allerede gitt opp håpet om att det skal bli noe av dette, men nå har jeg lovet MEG selv att det skal bli av! 
Å det, helst i den snareste fremtiden! Så nå er dere blitt mitt vittne till att dette er lovet og da er det jo viktig for meg. Ja faktisk ennå viktigere å hålle det man har lovet eldstingen... ja dere fatter jo hvor jeg vill hen... Og selvsagt föller det både Före og Etterbilder på selve jobben.

7 kommentarer:

Milla sa...

Tiden rusar iväg och de där projekten man har planerat drar ut på tiden. I know! Det blir roligt att se hur det blir då det är klart sen :) Ha en riktigt fin helg! Kram Milla

desperat hemmafru sa...

Ja, nu väntar vi med spänning! Ska bli kul att se hur fint ni gör där hemma. Är det klart efter helgen kanske??? :-)

Vita Falkens Lantliv sa...

Alltid kul att fixa och greja, tyvärr tar det lite lång tid, man vill ju ha det färdigt direkt;)


Kram Susanne

Heimlaga ting sa...

Hei
Takk for trivelig kommentar inne til meg!
Det ser ut til at det blir vedig fint hjemme hos deg.
Jeg er sikker på at du il lykkes i å bli ferdig med prosjektet ditt!
Klem Nina

Heimlaga ting sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anna sa...

Ja...han badade nu!:) Men med våtdräkt!
Jag hade aldrig kommit på tanken även med våtdräkt...
Kram Anna

Rosa i huset i vitt sa...

Hej kul att tittade in till mig ...då hittade jag ju hit ...fina bilder du visar

ha en bra dag
kram Rosa