Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

tisdag 30 oktober 2012

Nyfikna? Nysgjerrige på forrie innlegget...!?

Förbilden  på den nye ovnen vi fikk
satt inn i kjökkenet
Ny dörr må jo feires med brask og bubbel i glassene! Ja det hadde kunnet bli riktig fint om dörren passet perfekt men sånn flax kan man ikke ha... så da får man ta till takke med det nest beste som i dette fallet ble en likedan dörr som vi hadde innen over kjöleskapene.
 Ja jeg syns ikke det var så kul med en helt åpen luke der over ovnen (se bilden over...) jaja sånn kan det gå når ikke standardstörrelsene på Ikea passer inn i mitt kjökken, så blir det sånn här da...


Etterbilden på ny dörr i kjökkenet
Ha en fin tirsdag da dere nå har mine barn lov(dvs ferie) fra skolen. Og jeg har tatt ut ferie for å väre litt mamma på heltid... hihi...

4 kommentarer:

Milla sa...

Aha, det var det ni firade =D Vilket fint kök ni har. Kram

Mayen sa...

Alltid nyskjerrig ;o) Ha en flott mammadag! Klem

desperat hemmafru sa...

Blev ju bra i alla fall! :-) Fast irriterande när man vet hur man vill ha det och det inte går.

bokhyllan sa...

Snyggt!