Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

söndag 10 februari 2013

Mat og fuggler i storm!

Se de stakkars småfugglene som i stor trengsel hopper runt i buskene og kurer i hop seg i mot blåsten! Flax for de att de kan komme til dekket bord å spise litt!
Denne biffen åt vi igår till middag og servert med smörslynget harikovert med sesamfrö, timiankryddet mini mandelpotet stekt i ovnen med honninggrillsaus og hjemlaget baconost... ja gjett om dette var gott!? Jaaa, det var vert å gjöre igjen!
Igår ble det eplepaj med knekkig havregryns lokk!

Ja ikke så dumt dette!


5 kommentarer:

desperat hemmafru sa...

Jösses vilken god mat ni äter hela tiden. Synd att inte Henrik är riktigt lika intresserad av att laga mat. Fast han har ju typ inte så mycket tid över på dygnet heller.

Stolpås Gård sa...

Här var det gott i både näbb och mun! Förstår att de håller sig hos dig ;)
Kul och snygg överaskning ända från Bali!
Ha en toppen vecka,
Sussi på Stolpås

Min pensjonisttilværelse sa...

Munnen løp full av vann når jeg så disse bildene av den deilige maten. Godt det går mot vår for disse små fuglene. Ha en fin dag

Mira sa...

Så mye god mat du viser, det frister her.

Gir også fuglene mat, ikkje så greit å være liten fugl der ute i snø og kulde.

Fargerik og flott Bali gave.

Ser deg for meg her, når du lister deg rundt i huset og finner Ekornet.
Godt å finne ut hva lyden kommer fra.

Tusen takk, for hyggelig besøk hos meg.
Det setter eg pris på.

Ha ein fin ny uke.

Klem,

Stridstorpet sa...

Det där såg så smaskigt ut alltihop,mums!