Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

måndag 18 februari 2013

Tester igjen å legge inn ett innlegg på gode Sjokolader

Håndlaget sjokolade fra Venus Choklad.
Hei hei, alle sammen! Jeg har hadd en masse vanskeligheter med å få lagt inn innlegg her - igjen... Pröver idag igjen. 
Disse sjokoladene skulle jeg vist dere for tre dager siden, da jeg ble overrasket av mannen min som kom med traktes godeste sjokolade!
Tro det eller ej den söte posen med "Tycker om dig... jätte mycket!", med mini choklad hjärtan, lolly, och praliner, så finns det fortsatt noen biter av ennå idag samt lolly'n!
Det må väre ny personlig rekord i å spare de gode sjokoladene...! (og da skal tillegges att barna faktisk har fått smake noen biter!)
 

Inga kommentarer: