Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

måndag 4 februari 2013

Pizza ute på tur...

pizza med julgran og skinke
Her om kvellen ble det dette till middag! ja det finns salami pölse som ser ut som juleträr og de er gode åsså, men nå fikk de siste bli piffen på Pizzan 
Bild mot dramatisk himmel
 Her er jeg på en tur runt en sjö vi har her nedenfor huset vårt og når jeg startet var det bare solskinn og ikke en skygge av mörke skyer på himlen... Disse to bildene er tatt når jeg nesten er runt sjön og på vei hjem igjen. ! Kan si att det gikk fort! Som dere ser er solen i siden fra höyre se skyggene på åkern.
väret blir dårligere mens jeg går
Å ja det er så att fram mot kvällen ble väret ennå dårligere! Snö og blåst -  morro(ironisk) når man er ute å kjöre bil, förstår dere, på vei hjem fra jobben.
Jaja idag blir det fisk till middag hva skal dere ha idag?

4 kommentarer:

Stridstorpet sa...

Här har det också snöat idag, jag vill ha VÅR nu. Ha en trevlig måndagskväll.

Min pensjonisttilværelse sa...

Herlig med disse pølsejuletrærne, så god ut denne pizzaen. Været snur fort på denne tiden av året ser jeg. I Trondheim er det -3 og lettskyet. Har vært forskånet for det store uværet i vinter. For øvrig hadde vi rester fra i går til middag, reinsdyrsgryte. Ha fortsatt en fin kveld.

Stolpås Gård sa...

Vad trevligt att få ha kikat runt kring Klockargården. Fina, mysiga och trevliga inlägg!
Ha en fin tisdag,
Sussi på Stolpås

Mayen sa...

Nydelig vintervær ;o). Nesten så jeg fikk lyst til å gå på ski der... Takk og lov at æ nettopp har spist, ellers måtte det blitt pizza til middag idag ;o)Klem