Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

tisdag 12 februari 2013

Reven rasker over isen... Gangen inne

Reven med söppelposen på natten
 Dette er jo dessverre ikke den beste bilden i samlingen! Jeg var jo bare tvungen å ta og vise dere den med i alle fall. Den viser nemligen Mikkel Rev Junior som er ute på matjakt og han har tydeligen funnet söppelposen som vi glemte å gå med till söppeldunken. Posen stod oppe på trappen og likevel så hadde han nerver å gå opp å hente den der...! 
Jeg banket på vinduet og trodde nok att reven skulle dra sin kos, men han, eller hun, kikket inn på meg å lurte nok like mye på hva jeg ville som forstyrra den mens den leta gjennom posen etter mat!
Jeg trodde lydene kom fra sönnen som höll på med masse greier men da de prasslende poselydene fortsatte når sönnen var inne på toaletten, fattet jeg misstanke om att det var "uggler i mosen", eller "Rever i posen" (Haha)
Kattens do, fint kamuflert...
Haha ja de er flinke våre katter å gjemme bort det de har fått i fra seg. Fra litt håll såg dette ut som en fuggel som hadde flaxet med vingene, men når jeg kom litt närmere så oppenbarte det seg som noe helt annet...!
Gangen  med tulipan
Ja visst ´litt vårinspirasjon har jeg hatt så gangen fikk seg en riktig overhaling og vips så kom denne möbeln frem fra glemseln det ble så fint så en liten tulipan fikk flytte inn der og lyse opp tillvärelsen en smule där ute!

6 kommentarer:

Milla sa...

Vad roligt att få se en räv på s nära håll. En fin en ser det ut att vara också, ingen skabbräv som tur är :) Lite läskiga kan de ju iofs vara för katterna men om han/hon nöjer sig med soppåsen så är det ju allt frid :) Fint du gjort i hallen, kram Milla.

Fjordheim sa...

Hei, og tusen takk for koselig kommentar hos meg. Skal ta meg en skikkelig runde her hos deg en dag jeg har litt bedre tid. Spennende med slike dyr rundt huset. Og en slik opplevelse som du hadde med ekornet har jeg og hatt. Lurte fælt på hva det var. Og så var det et ekorn som klatret langs vinduskarmen for å prøve å rømme unna katten. Så jeg møtte jage katten for å redde ekornet.
Ha en god dag :)

Min pensjonisttilværelse sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Min pensjonisttilværelse sa...

Trivelig med ville dyr ved huset, må ha mye tillit til dere når den bare fortsetter jakten på mat. Ja kattene er greie, de skjuler sitt fornødende. Fine bilder. Ha fortsatt en fin dag

Puumuli sa...

Jag kikar in och önskar dig en trevlig alla hjärtans dag!

Rävar ser man sällan så det måste ha varit en fin upplevelse.

Kram
Sari från Puumuli

desperat hemmafru sa...

Kul med räven! Och vårigt med tulpaner. Du är så himla pysslig! :-)