Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

söndag 4 november 2012

Axels rom er KLART!!


Hei hopp ja så er Axels rom endelig ferdig både malt og tapetsert! Idag var allt klart, men det tog jo bare en måned fra jeg bestemte att nå var det dags å sette fart i hans rom!
Haha bedre sent enn aldrig!
Malt og tapetsert klart!

 Ja jeg hadde jo lovet att bilder skulle komme på det ferdige resultatet så nå får dere se!
Det morsomme er att Axel har vert med å gjort selv åsså. men hantlanger ved tapeseringen. For tapeten har jeg og mannen ordnet med (han er jo litt lengre enn meg...)

London og div i tapeten

Golvet la vi i sommer og åsså dette fikk Axel hjelpe till med... han var kjempeflink om noen undrer ;)
Ha en fortsatt trivelig Söndag og Allhelgonahelg(/Halloween)!

8 kommentarer:

desperat hemmafru sa...

Tjusigt! Och vad kul att han kunde hjälpa till själv med. Nu kommer kusinen att bli avundsjuk, det kan jag lova.

ide-puffen sa...

Friskt og fint. Så hyggeligt når de hjelper til med oppussingen selv. Flink flink
Klem
Randi

Milla sa...

Så snyggt! Den där tapeten skulle min son gilla - han älskar rött :)
Kul att han också var med och fixade. En månad var snabbt jobbat. Här kan saker dra ut på tiden i ett halvår ibland, fniss :)) Skönt när det är färdigt och jag gissar att sonen är nöjd :) Hoppas att du får en fin start på denna vecka, kram Milla.

It's me sa...

Thanks for visiting my blog today...your blog looks also wonderful...have a nice week ...love Ria...xxx..

Melody and M.E sa...

Roligt nu hittade jag en ny blogg!
Häftig tapet!
Hälsningar Melodys matte

Mayen sa...

Det ble jo et flott rom;o)Er det ikke deilig å være ferdig med et større prosjekt? Hva skal du gjøre nå da?? Noe spennende på gang, kanskje... Klem

bokhyllan sa...

Så snyggt!!!

Lisbet sa...

Så fint det är i Axels rum! En dröm verkligen!
Och inte gör det ju något när man stiger upp :) En kaffe gör susen och sen börjar dagen.
Jag är morgonpigg och vid det här laget börjar det kännas som om jag nog borde dra mig till drömmarnas land, men mycket är kvar ännu av morgondagens förberedelser. :)
Ha ett fint veckoslut!