Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

torsdag 15 november 2012

Utfordringen fra Prinsesse Villikke

Ja her kommer utfordringsbildene som jeg fotograferte etter jeg var innom
bloggen din Prinsesse Vilikkes Hus 
Nåja jeg kan ikke måle meg med en vidvinkel kamra derfor ble det hopklistret sånn här da dere.
Kjökkenbilder
 Ja inntrykt i en kamra ser jo ikke dette for morro ut, må nok ordne litt tror jeg! Glöggmuggene står framme ennå tror jeg...

Hoppsann er dette virkelig hjemme hos meg? Sånn ser det ikke ut i vikreligheten for där finns det ikke rot og unödige ting framme,eller hur!
Men her ligger det visst en uggle og lurer i hver eneste mose, ser det ut som....
Blir man hjemmeblind eller bare bedövd... i synsinnet?


3 kommentarer:

Prinsesse Vilikke sa...

Elsker det!!! Er så glad du turte å ta denne! Supert!!

Ønsker deg en god helg!

Klem fra PVi

mirjamsdrøm sa...

Liker :)
Slike ser det ut hos de fleste hver dag!
ryddig og perfekt varer aldri lenge ;)
Ha en kjempefin helg!
Klem

Min pensjonisttilværelse sa...

Dette ser koselig ut, moro å følge flere blogger og se litt av hverdagen til flere, ha en fin helg🎀