Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

tisdag 10 april 2012

Bild på Tarzan

Tarzan

Tarzan

Katten må sjölsakt få väre med, han er superkool!
Begge kattene hadde vi med till hytta i påsken. När vi andra skulle ut på tur, så ville Tarzan väre med ut å gå på tur han åsså.
Ja den andre katten, Nisse skulle fått väre med på bilde han å, men just denne gang, så er det baare Tarzan som får väre med på bloggen...

5 kommentarer:

Livet i Nord sa...

Så koselige Tarzanbilder -det ser virkelig ut som han koser seg når han får opptre i Blogglandia:)
Klemm og ei fin uke videre til deg!

Mayen sa...

Man kan se at han er av kattefamilien i slekt med løvene. Se på bildet nede til venstre, der ligner han en hannløve som spaserer i solskinnet! Flott katt;O)

Marina sa...

En så´n sötnos!

Mys och hemtrevnad sa...

Här väntar mina lökar med på att planteras ut i trädgården...så söt tarzan är...kramis semlan

Milla sa...

Hej, så glad jag är över att du följer med mig in på min andra blog. Bilder hittar jag på andra bloggar eller ibland på google eller hemsidor. Tyvärr hittar man ju inte alltid källan så det är väl inte helt egalt.

Så söt han är er Tarzan. Att det går så bra att ha med dem till hytten. Kommer de alltid med hem då ni ska åka? Katter är underbara och vi har en som heter Ozzy.
Ha en fin dag! Kram Milla