Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

onsdag 18 april 2012

Fra sol til Snöstorm på 5 minutter

iDAG har jeg fått en tur runt Kyrksjöen med min nabo, og vi ble fint overrasket av snöuvär!!!

Ja det begynnte riktig å lave ned samtidig som det blåste litt så snöen nesten såg ut som ett strek fra venstre till höyre i en 45graders vinkel...! Nej jeg overdriver ikke, på mindre enn fem minutter ble det vinter igjen...
Takk og lov så ligger ikke snöen lenge. MEN det var helt vitt på markene når jeg reiste till jobben i 12tiden idag og når jeg reiste hjem fra jobben ikvell - ikke ett spor etter den...
Det dere, hvilken effekt denne solen har dere!

Er det noen som vet hva denne bitte lille blomsten heter? Den kommer alltid her på våren og blir ikke så höj bare ca 10 cm?!

2 kommentarer:

Livet i Nord sa...

Ja våren kan være lunefull. Jeg skal sørover til helga og hadde håpet på sol og varme, men jammen ser det ut til at vi får det beste været her i Nord Norge.
Vanskelig å se på bildet hvilken blomst det er. Snøklokker??
Klem og ei fin uke vider uansett vær:)

bokhyllan sa...

Har ingen aning vad det är för blomma, men fin är den.