Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

lördag 14 april 2012

FREDAGSMYS



Detta smaska vi i oss av denne fredagen!
Jeg fikk ett glass rött till som passet veldig bra till maten åsså.
Jaha, om dere ikke har testet denne varianten på fredagene. Så jeg kan varmt anbefale å pröve forskjellig plokkmat- som i kvell-  vi gjorde i ordning ; Hallomi ost, noen gode rörer med reker, og en krepsröre, Ajoli,
kutter opp litt agurk, gulrötter OG paprika i forskjellige farger, noen druer og bröd till. Ja, gjerne hjemmebakt da, men idag rakk jeg ikke det, så da fikk det bli baguetter fra butikken og det gikk jo like greit det!
Godt ble det og det er jo det viktigeste. Klem till dere alle og GOOD HELG! <3

3 kommentarer:

Laila sa...

Idag är det lördag och hos oss blir det stuvade makaroner och falukorv + massor av rårivna morötter. Inte den finaste middagen precis, men god! ;-)

TAck snälla du för alla fina ord på min blogg. ♥
Tack för att jag också får stå i din blogglista ♥

Rose Garden Malevik sa...

Javisst e de trevligt med lite mys :)
å missa nu inte........

B
L
O
G
G
P
A
R
T
Y
T

fortsätter.....
redan 75 fina bloggar med
VÄLKOMMEN :)
Håkan

Milla sa...

Mmmmm, det där ser verkligen gott ut. Det är mysigt med plockmat särskilt på fredagskvällar då tröttheten efter veckan inbjuder till så lite aktivtet i köket som möjligt, hihi. Åtminstone här hemma hos mig. Kram