Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

tisdag 10 april 2012

Tillbake till normalt liv

NU är påsken over for denne gangen, og man kan pynte med litt andre farger.. enn gult... som de her rosa tulipanene... eller noe annet fint som du har lengtet etter å ta inn i hjemmet når de gule fargene börjar falna.

Nu ska jag ta en tur på "shopping" det vill si handle mat och vindushandle litt inne på Ikea kanskje, eller noen annen plass som faller en i smaken.
Ha en fantastisk dag! Det skal jeg tross att det regnar "hundar och katter" her hos meg.

3 kommentarer:

Kremfaret sa...

Rosa tulipaner spriter opp tilværelsen ja :) Jeg synes påskeliljer henger så fort med hodet, måtte kaste noen her før påsken var over ;(
Det regner her også i dag, skikkelig kjiiipt vær, men heldigvis tirsdag og ikke mandag, hehe! :)

Du spurte om påskefavoritt og da må jeg jo si påskeegg, kremt :p Kinder egg kaninsjokolade, kolibriegg, men også glad i lam. Tror vi går for lam til helgen, for det ble ikke lam i påsken :-% Ikke ble det så mye turgåing heller pga kulda, men men. Får ta det igjen, Viktigste er jo at man har ladet litt batterier ;)

Mayen sa...

Kan man vindushandle inne på IKEA? Tror ikke det er mulig!! Eller???

Livet på Vestergård sa...

Så vackert med rosa tulpaner!
Efter en skön påskledighet är det inte så dumt att återgå till vardagen.
Kram Kicki