Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

söndag 22 april 2012

Herlig vintrig vy



Vinterbilder? Eller...

Her har vi nesten vinter, - igjen..., og igjen. Jeg skulle kunne si att det er en dårlig reprise på teve hver gang jeg kikker ut og finner att det har snödd, så det ligger vitt på bakken. Igjen!
Pust jeg vill ha sol, sommer, grönne trär, blomster som blomstrer! Å ja jeg lengter virkelig etter våren, sommer og sol.

Denne er så söt med sine gule pistiller.
En "ny" st.paulia er aldrig feil.

1 kommentar:

Livet på Vestergård sa...

Ja det verkar som om vintern vägrar släppa taget. Nej, nu vill vi ha vår. Det kändes varmare ute i dag, men det vita ligger fortfarande kvar på marken.
Ha en skön söndag! Kram Kicki