Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

måndag 16 april 2012

Lille gangen(Hallen) er klar!

Nå har jeg faktisk fått till denne kjökken-delen LITT bedre syntes jeg selv i alle fall... hihi
(Det er det lille bildet i förste bildet som jeg mener, det med rullegardinet.)
Har skaffet noen nye krukker som passer inn med de andre som jeg hadde i det vinduet fra för. Vasket vinduet og feiet runt om og vips ser allt mye triveligere ut enn för.

Geraniumene har nå fått komme fram i fra lager og pryder de nye og de gamle krukkene. De ska få blomstre i lyst rosa så snart de har avklimatisert seg... (ja for de får jo ikke gå bort å dö på meg nå, når hele vintern har gått... og våren kommer med stormskritt.)
Se, så håller Amaryllis nr "?" å slå ut nå. Denne skal visst blomstre i vitt, med kanskje en litt grönnaktig stripe i mitten - tror jeg, om jeg husker rett.
Her blomstrer snart ennu en Amaryllis
Jaha så har jeg ENDELIG BLITT KLAR MED MIN LILLE GANG/HALL.
Golvet ferdiglagt! Till og med så er nå LISTENE på plass, der de burde väre.. Dette er ikke ett stort steg for värden, men for meg en stor lettelse! Da denne gangen har stått lenge på listen over saker som skulle eller burde gjöres noe med.

Lille gangen, så endelig er den klar!
Ha en fin mandag og uke framover! Ses

2 kommentarer:

Milla sa...

Vad fint du har gjort i fönstret och så snyggt golv! Jag förstår precis den där glädjen då man i renvoveringen får något färdigt även om det kan synas vara småsaker för andra :) Ha en fin måndag! Kram

desperat hemmafru sa...

Bra jobbat! Ser ju väldigt fräscht ut måste jag säga. :-) Nästan så att man börjar sakna sitt gamla "ruttna" hus där hemma i Sverige.