Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

måndag 23 april 2012

Helt opp og ned med Amaryllis

Helt opp og ned det meste nå for tiden åsså denne Amaryllisen! Men sånn lyster og fine kronblad den har.
Hvit Amaryllis
 Ja en del av dere har sikkert fått med seg att jeg har "noen" få Amarylliser som har stövet ned i vinduene her... men nå fannt jeg en av de som har bestemt seg for att det er dags å pröve lykken med noen blomster!
STILKEN er en meter lang! Jeg var litt nervös når jeg såg hvor mange blomster den höll på å slå ut med...
Javisst, som jeg hadde misstenkt låg hele sullamitten(skiten) på golvet å kalvet, en vakker morgen jeg kom ned till gjesterommet. Flax att jeg hadde satt ned blomsten på golvet i alle fall, så jeg slapp oppleve samme elendighet som forrige gang. Den gangen låg den krukken på golvet i tusen knas, pluss att hele blomsten hadde gått sund. Ja man lär så lenge man lever...


Lett som en plett ordnet det med å klippe av stengeln og henge den opp ned i kjökkenet der jeg kan se den og nyte av den så lenge den blomster.

Hvit Amaryllis
Ha en herlig dag denne mandag, håper dere har litt mer sol enn hva jeg har!

2 kommentarer:

Dunnel sa...

Fiffigt och snyggt!

gult hus i svingen sa...

Nydelig og utrolig kreativt:)
Klem Trine:)