Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

torsdag 12 april 2012

Frokost


Frokost
 Hei, hej, HEI,

Her sitter jeg alene og spiser min etterlengtede frokost.
For att ikke tillvärelsen ska väre helt i dass, så må man ha litt blomster runt seg.
Ja, så det har jeg ordnet meg med her nå da, en ordentlig bukett roser falt i smaken - i går på min lille handlerunde og noen påskeliljer som skrek på vann fikk fölge med hjem de åsså.
Javisst, en söt kopp fikk fölge med hjem den også, ettersom mannen min drar ivei med alle andre mugger till jobben sin, så tenkte jeg att en rosa mugg - den får jeg nok ha for meg selv... haha.

Se her da, så her fint mönster det ble helt av seg selv, i koppen, når jeg satte dit skeden - ett lite HJERTE!

Ha en kjempefin dag alle sammen, to stråler sol har jeg sett her idag - hvordan ser väret ut hos deg?

3 kommentarer:

Dunnel sa...

Här har vi också lite sol så jag ska ut och kratta kottar i trädgården.
Kram

Gunnhild sa...

så nydelige blomster ;)
det gjør underverker for både humør og arbeidslyst!
jeg pleier å kjøpe med meg blomster som "premie" for å motivere meg selv til husvask ;)

Stridstorpet sa...

Vilken söt rosa mugg./Anne-Lie