Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

söndag 29 januari 2012

Ett havarert XBOX 360

Xbox 360

Dette var og er ett sorgens kapittel, med andre ord ett plokk-i-pinn eller noe sånnt?! Kalle det hva dere vill.
Ett forsök på å reparere luken som hadde satt seg fast i ytterste posisjon på noe vis. I og for seg som ett resultat av att ett av barnen sparka till luken når han var på vei forbi apparaten her om dagen.
Men att jeg gjorde jo ikke saken bedre i min enfald... Joda! Jeg skal da ikke gå in i detalj i dette, men visse var litt sure etter jeg hadde forsökt å fixe elendigheten!
Jeg saaa att det hadde värt bedre å levere inn det på reparasjon direkte till en reparatör...
Men ingen hörer jo etter hva jeg sier på dette stedet så da får det bli sånn.

Inga kommentarer: