Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

onsdag 25 januari 2012

Julen i det egne hjemmet 2011



Juletreet hjemme...
 

Jul heime

Ja sånn ska et juletre se ut... De er passelig store ialle fall... Lette å frakte ut igjen tenkte jeg... Jommen sa jeg smör! og nålene ramlet presis like raskt fra grenene i denne störrelsen! Jeg har förstehands erfarenhet etter denne julen... Haha
Ja, for i mitt hode så selvsagt ville jeg jo ha en gran. Den hör liksom till. Ingen jul uten en riktig julegran. Men å gå ut i skogen å finne den, hugge den ned og slepe den hjem... den tiden hadde jeg jo ikke forstår dere vel... så det ble dene nödlösningen!
Riset skulle oundvikelig ut igjen etter julehelger og nyttårsfeiringer var over... og vad hender - jo de stakkars grenene slapp nesten alle nålene på sin vei ut, så jeg kunne like godt ha skaffet meg en stor törr kjöpegran.

Skal jeg skaffe meg en i svart plast till neste jul? Eller en kitchi knallrosa...


Inga kommentarer: