Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

fredag 13 januari 2012

Förste dag på bloggen...

Hei mine slektninger og venner, samt eventuelle andre intresserede...?! Ja, man vet jo ikke så nöje hvem som kan tenkes lese det man har skribblet ned her!
Her har jeg lykkas bilde av mine tulipaner og legge inn de her -det var vel bra jobbet av meg syns dere ikke det?
Jaha, som dere vet har jeg lykkets med å få to ulike mål å brottes med så unnskyld eventuelle "skriveleifer" som måtte dukke opp under resens gang. Jeg behöver skrivetrene på begge språkene... Ikke lett alle ganger...
Huff det är mye å läre seg når man skal blogge hör, hvordan får man en regnemaskin inn på sin side???
Og en lenk till hvordan väret er?? Hjälp mig om det er noen som kan!

Inga kommentarer: