Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

tisdag 17 januari 2012

Värdens beste kålpudding

Idag har jeg ete värdens beste kålpudding!

Kålpudding

Ja jeg eter "sånn" mat som her i landet kalles husmanskost... skulle kunnet ta en bild på kålpuddingen som skulle sett mer fristende ut... Jeg er verken proffsfotograf, eller har noen kamra som gir objektet dess rettvisa, men jeg kan lova, det smaker bedre enn det ser ut. 
Jaha ja er du fortsatt sugen på å teste retten när du ser hvordan det ser ut her inntill så... og du vil ha oppskriften/receptet på denna så hör av deg/dig. Skriv en kommentar... ;)
Ha en riktig bra fortsettning på dagen!

1 kommentar:

desperat hemmafru sa...

Om det är den bästa kålpuddingen så vill jag ha receptet! :-)