Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

lördag 21 januari 2012

Ved i arbeid

Ved i kjellern
Ja, dere undrer vel hva som gjemmer seg i bildet... Jo, det er masse ved som vi har slitt med å kaste inn i kjellern i pannrummet og som ska stables fint i fine rader, men nå ser veden mest ut som det lutende tårnet i Pisa... som er bombet till total ugjenkjennelighet... Ja ja
Nå er gode råd dyre, men med litt overtalning så kanskje man kan få litt hjelp med vedstablingen av barn og "gubbe". For neste uke får vi ett liknende lass med 5 kubikk ved. Huff a meg, så har vi ikke stablet dette lasset i helgen, da får vi ikke plass med det andre lasset inne! :(
Nå skal jeg ikke gråte - innen vi fikk inn veden var det ikke morro å väre huseier, med -4 utenfor dörrene, så forsvann vedstabelen raskt... og varmt vann i kranen fanns det ikke heller mye av på morgonen eller når man kom hjem fra jobb... Ja, vi må ha igang ilden i ovnen hele tiden... for att det ikke ska bli nerkjölet i huset... Ibland önsker jeg meg en annen lösning på dette varmesystemet. Det får bli när jeg har vunnet store vinsten i lotto eller noe sånnt! Men jeg undrer må man ikke begynne å handle lotter först?!

2 kommentarer:

desperat hemmafru sa...

Hmmmm. Svår bild...

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Ja kommer att få en ny möjlighet ett nytt foto kan jag ta på torsdag igjen