Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

torsdag 19 januari 2012

Tallerkenhylle/Tallrikshylla

Tallerkenhylle
Her ser dere hvordan den ser ut - tallerkenhylla - som jeg fikk i födselsdagsgave i fjord! Det var en av de beste overraskningerne som jeg har fått! (Ja, stort tack ska ni ha för den!)
Hyllen er handgjord av en en såkallet "hobby"snikker, dock ikke mye amatörmessig over det arbeidet! og krokene, det beste med hele hyllen, er laget av en duktig Smides"gubbe" alias på det riktige namnet på "gubben".
Obs, på hyllen står en av fatene som jeg fikk av min mor og tillhör serviset Emma, med fine blomster rundt kanten. De ande er loppisfunn, egg kopper og arvde kopper og fat etter Gubbens foreldre eller farforeldre.