Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

tisdag 31 januari 2012

Fugglemat - i hus

men fuggler! Hvor er dere?
Jada, jeg har tenkt på fugglene i år og kjöpte en hel stor sekk med mat åt de denne vinter, for jeg trodde jo selvsagt att det skulle bli fryktelig mye snö, denne vintern åsså... som de to föregående årene, med nesten mest snö i hele verden... (ja jeg overdrev vel kanskje litt där da).
SNÖ, har vi ikke sett mer av enn det du ser på bilden her ovenfor, ja det er jo dekkende i alle fall på visse steder da... IS åja, det har nok blitt noen beinbrudd over det hele (ja ikke jeg da), men folk har jo begynnt å venne seg til med att det er jo vinter og glatt så de er vel litt forsiktigere enn for noen år siden da det var "vår" hele vintrene...

Utsikten fra vinduet innifra huset.
 Hvor er de fugglene nå da når jeg ska fotografere de! Jeg har jo fyllt opp "huset" deres - igjen. Det er jo baare "truttísjunde" gangen denne vinter'n. Men jeg kan ikke se en eneste fuggel så langt öye kan se!
Jaha ja, sukk, da får dere få en bild på mine inne-fuggler i stedet da... HIHI


Familiens fuggler
De sitter still i alla fall så kamran rekker å fotografere de innen de har flöjet sin vei... (for det kan vel aldri väre sånn att jeg har misset de med kamra'n) :)

Inga kommentarer: