Velkommen

Du er nå kommet till Klockargården og du er velkommen å bli så lenge du vil, lese og legge igjen en kommentar da blir jeg ekstra glad!

söndag 19 februari 2012

Det knopper seg

Mårbacka heter denne Graniumen som har kommet med knopper nå.
Jaha, jeg gikk igjennom mine vekster her idag, febern har lagt seg litt nå.
Det betyder att man er igang med og skal gjöre saker igjen. Jo for å väre sjuk det kan man ikke väre, for det er jo bare "trist og tråkigt" som de sier her i landet.
Ja i vanlig ordning er jeg vel igang litt for optimistisk og antakelig litt for raskt... så nå får det briste eller bäre. Ja, for jeg er ikke helt utslitt bare ganske närt! ;)

Kikker man ut her idag så har solen funnet ett annet tillhåll, for her ser jeg ikke mye sol. Men man kan få litt VÅR kjennsla om man kikker ut allike vel se på bildet nedenfor her...

Snöen smelter veien er nesten bar og under trärne er det nesten bart.
Om du vill kikke på en bild med litt mer vinter  i kan du gjöre det her.Vintersol er en lenke till samme utsikt men med -20grader utenfor dörrene.
Hei å hå og ha en trivelig söndag folkens. Håper noen av dere har sol idag jeg har sol i "sinnet" i stedet!

Inga kommentarer: